emmashylla.blogg.se

En flickfotografs bekännelser - Bingo Rimér & Hugo Rehnberg

Publicerad 2014-06-05 16:17:26 i Tankar om böcker jag läst,

Titel: En flickfotografs bekännelser
Författare: Bingo Rimér och Hugo Rehnberg
Utgivningsår: 2011
Förlag: Lind & Co
 
Karlshamnsbo som jag är var det väl bara en tidsfråga innan jag skulle läsa om en av stadens kändare personer. En flickfotografs liv är kanske inte något jag annars skulle vara superintresserad av. Men nu fick jag låna boken av en vän och absolut, det är intressant att läsa om bakgrund och tankar bakom beslut som en bara sett det officiella av. 
 
Jag har väl egentligen inte så mycket mer att säga om den, den var okej.
 
Betyg 2/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej





  • Follow on Bloglovin

  • Emma's bookshelf: currently-reading


    goodreads.com
  • Till bloggens startsida

    Kategorier

    Arkiv

    Prenumerera och dela