emmashylla.blogg.se

En smakebit på søndag: Sagoberättaren

Publicerad 2014-05-11 14:11:18 i En smakebit på søndag,

Efter en lång sovmorgon och god frukost har jag nu krupit upp i soffan med Claire Messuds Kvinnan på övervåningen som jag läser för tillfället. Men det är inte ur den jag har valt att plocka ut en smakbit idag. Jag har valt att dela med mig av två bitar ur Sagoberättaren.
Sagoberättaren läste jag ut för några dagar sedan och jag tycker att den är helt fantastisk. Under tiden jag läste fotograferade jag text från två olika ställen, men jag kan inte välja vilket av dem jag ska dela med mig av idag, så det blir båda. 
 
Mina tankar om boken dyker snart upp här på bloggen, jag rekommenderar den verkligen. Fler smakbitar hittar ni som vanligt hos Mari på bloggen Flykten fra virkeligheten

Kommentarer

Postat av: Lene

Publicerad 2014-05-11 14:47:59

Takk for smakebiten!

Svar: Varsågod!
Emma Johnsson

Postat av: Monika

Publicerad 2014-05-11 15:10:22

Jag gillar verkligen titeln :)

Svar: Jag gillar allt med boken! :)
Emma Johnsson

Postat av: Lottens Bokblogg

Publicerad 2014-05-11 17:29:14

Tack för smakbitarna - nu lockades jag av boken :-)

Svar: Rekommenderar den verkligen!
Emma Johnsson

Postat av: Skriva läsa leva

Publicerad 2014-05-11 18:54:07

Både titel och omslag lockar, och nu också innehållet ;) Tack för smakebiten!

Svar: Varsågod :)
Emma Johnsson

Postat av: Helena, MsHisingen

Publicerad 2014-05-11 19:25:52

Ett bra tecken när du inte kan välja mellan smakbitarna :)

Svar: Eller hur!
Emma Johnsson

Postat av: astridterese

Publicerad 2014-05-11 20:42:21

Dette hørtes interessant ut! Jeg ser at boken ikke er gitt ut på norsk, men jeg noterer meg den engelske :-) Ønsker deg en fin søndagskveld!

Svar: Detsamma!
Emma Johnsson

Postat av: Bokdamen

Publicerad 2014-05-11 21:52:02

Vilka fina smakbitar! Gör en mental notering om denna! :)

Svar: Visst är de!
Emma Johnsson

Postat av: Anita Ness

Publicerad 2014-05-11 23:15:51

Takk for smakebit. Virker som en fin bok.:)

Svar: Det är det :)
Emma Johnsson

Postat av: C.R.M. Nilsson

Publicerad 2014-05-13 08:47:08

Den här boken dök upp överallt i mitt nyhetsflöde när den kom ut. Nu blev jag riktigt sugen på att läsa den :) Tack för smakbiten!

Svar: Roligt att smakbitarna lockar till läsning, jag tycker mycket om den!
Emma Johnsson

Postat av: Nilmas Bokhylla

Publicerad 2014-05-13 13:50:00

Den har jag varit nyfiken på ett tag men vi får väl se om jag kommer att läsa den :)

Svar: Nä, en hinner ju inte alla en är nyfiken på :)
Emma Johnsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej





  • Follow on Bloglovin

  • Emma's bookshelf: currently-reading


    goodreads.com
  • Till bloggens startsida

    Kategorier

    Arkiv

    Prenumerera och dela