emmashylla.blogg.se

Läs-a-lot: Påsk 2014

Publicerad 2014-04-16 22:28:00 i Läs-a-lot,

Igår hittade jag ett inlägg om en läs-a-lot under påsklovet. Och jag hade som plan att läsa A LOT under denna lite längre helg, jag jobbar så något lov har jag inte. Jag hade inget planerat och såg framför mig hur jag låg på soffan under filten och bara läste och läste och läste. De planerna är ändrade. Påsken är ju en helg då många familjer vill träffas och äta middag och många utflyttade vänner kommer hem. Jag ska på middag fredag och söndag och fika med vänner på måndag. Jag är också bjuden på två fester på lördagen. Nu är det dock bara fredagens och lördagens aktiviteter som påverkar läs-a-loten. Jag har aldrig räknat hur många sidor jag läser under en period, så jag sätter inte upp något mål. Vi får helt enkelt se hur mycket jag hinner läsa!
 
Läs-a-loten hålls av bloggarna Bokzoem och Bookshelf och började natten till måndag den 15 april 00.00 och avslutas lördag den 19 april 23.59. En kan vinna böcker också, läs mer om det hos Zozzo och Emme eller Anna i bloggarna ovan.
 
Sammanfattning så här långt:
14/4 Svindlande höjder, s. 69-156 (87 sidor)
15/4 Svindlande höjder, s. 157-222 (65 sidor)

Kommentarer

Postat av: Zozzo och Emme

Publicerad 2014-04-16 22:47:41

Kul att du vill vara med! Och tack för att du sprider vidare läsaloten :)

Svar: The more the merrier som de säger :) Och sorry för lite spam bland dina kommentarer. Datorna startades om och jag visste inte om min kommentar kommit iväg. Några timmar till på jobbet, sen ska jag också läsa!
Emma Johnsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej





  • Follow on Bloglovin

  • Emma's bookshelf: currently-reading


    goodreads.com
  • Till bloggens startsida

    Kategorier

    Arkiv

    Prenumerera och dela