emmashylla.blogg.se

Ljus ljus ljus - Vilja-Tuulia Huotarinen

Publicerad 2014-05-16 15:58:16 i Tankar om böcker jag läst,

Titel: Ljus ljus ljus
Författare: Vilja-Tuulia Huotarinen
Översättare: Janina Orlov
Utgivningsår: 2014
Förlag: Gilla Böcker
 
Ljus ljus ljus såg jag lite här och var på internet för ett tag sedan och jag skrev upp den på listan.
 
Den handlar om Mariia, som blir upp över öronen kär i Mimi. Det är ljus ljus ljus och sen blir det lite mörkt.
 
Efter första kapitlet undrade jag om hela boken var skriven på samma sätt. Jag tyckte inte alls om det och funderade på om jag faktiskt skulle läsa hela. Men den är inte så lång, så jag fortsatte. Det blev bättre, eller kom jag kanske bara in i det. men sättet den är skriven på passar inte mig. Det blev en bok som jag läste snabbt och sedan lämnade tillbaka till biblioteket.
 
Betyg 2/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej





  • Follow on Bloglovin

  • Emma's bookshelf: currently-reading


    goodreads.com
  • Till bloggens startsida

    Kategorier

    Arkiv

    Prenumerera och dela