emmashylla.blogg.se

En smakebit på søndag: Läsarna i Broken Wheel rekommenderar

Publicerad 2014-06-22 10:48:22 i En smakebit på søndag,

Eftersom jag låg på sofflocket hela dagen igår hade jag som plan att idag ta tag i lite saker. Jag vaknade hyfsat tidigt, låg kvar och läste lite, flyttade ut läsandet till soffan för frukost och så fastnade jag där. Men så plötsligt läste jag detta:
Och det gjorde att jag fick lust att ta tag i disken och en del annat som behöver göras. Kanske är ni fler som behöver lite motivation, så jag väljer att dela med mig av denna som veckans smakbit :) Boken jag läser är Läsarna i Broken Wheel rekommenderar.
För fler smakbitar kikar ni in hos Mari på Flukten fra virkeligheten. Önskar alla en trevlig söndag.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2014-06-22 11:04:11

Den här har jag i min olästhög. Tack för smakbiten :)

Svar: Varsågod!
Emma Johnsson

Postat av: Holavedsbruden Ewa K

Publicerad 2014-06-22 11:37:38

Har hört talas om den boken så många gånger nu att jag funderar på att lägga den i min läshög. Tack för smakbiten.

Svar: Det var så den hamnade på min läslista :)
Emma Johnsson

Postat av: astridterese

Publicerad 2014-06-22 11:41:27

Det hørtes ut som en fin måte å bli motivert på :-) (Send gjerne litt av den motivasjonen hit :-)) Jeg har lest Leserne fra Broken Wheel anbefaler og syntes det var en nydelig bok.
Ønsker deg en fin søndag!

Svar: Det var välbehövligt med en liten motivationspuff idag :)
Emma Johnsson

Postat av: Bokdamen

Publicerad 2014-06-22 11:41:36

Tack för smakbiten! Denna har jag tänkt försöka hinna läsa under sommaren. :)

Svar: Varsågod!
Emma Johnsson

Postat av: Åslaug

Publicerad 2014-06-22 11:46:11

Jeg las denne boken for en tid siden og likte den veldig godt! Alle som lese bøke liker den nok. God søndag!

Svar: Detsamma!
Emma Johnsson

Postat av: Mia Eggimann

Publicerad 2014-06-22 11:57:52

Tack för den fina smakbiten, den har jag verkligen tänkt läsa.

Svar: Varsågod.
Emma Johnsson

Postat av: Birthe

Publicerad 2014-06-22 12:26:51

Greit å få inspirasjon fra bøker til å gjøre saker en har ventet med, takk for smakebiten :)

Svar: Ja, det var verkligen på tiden att jag tog tag i disken :)
Emma Johnsson

Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

Publicerad 2014-06-22 12:42:08

Kul med boktips :D

Postat av: Monika

Publicerad 2014-06-22 12:49:47

Denna flyttade hem till mig för bara ett litet tag sedan. Tack för smakbiten!

Postat av: C.R.M. Nilsson

Publicerad 2014-06-22 15:56:37

Den här ska jag försöka få läst nu i sommar. Tack för smakbiten :)

Svar: Varsågod :)
Emma Johnsson

Postat av: Isabella/Gråbekka

Publicerad 2014-06-22 16:12:38

Motivasjon, ja takk:) Dette er en bok jeg har hørt utrolig mye om i det siste og jeg måtte jo bare kaste meg på lesebølgen jeg også, så nå er den reservert på biblioteket. Ha en fin fin søndag!:)

Svar: Detsamma önskar jag dig!
Emma Johnsson

Postat av: Boklysten

Publicerad 2014-06-22 16:26:14

Den har jag precis beställt. Tack för smakbiten!

Svar: Varsågod!
Emma Johnsson

Postat av: Helena, MsHisingen

Publicerad 2014-06-22 21:35:33

Önskar han hade kommit hem till mig. Eller att utdraget påverkat mig lika effektivt som dig... :)

Svar: Ja, han hade gärna fått komma och städa lite!
Emma Johnsson

Postat av: Lottens Bokblogg

Publicerad 2014-06-22 22:27:18

Tack för smakbiten, jag skulle behöva den motivationen :-) Och boken ska jag läsa i sommar!

Svar: Varsågod!
Emma Johnsson

Postat av: Anita Ness

Publicerad 2014-06-23 00:01:00

Hei! Denne leser jeg nå, har circa 70 sider igjen. Natta.:)

Svar: Halvbra blev mitt betyg. Ha en fin dag!
Emma Johnsson

Postat av: Anita Ness

Publicerad 2014-06-24 20:16:00

Halvbra her også.. leste den ferdig søndag kveld. Sånn passe, for omstendelig i starten, mye ord og lite innhold de første 100 sidene.. Usannsanlig og forutsigbart, men en del morsomme scener da.. tross alt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej





  • Follow on Bloglovin

  • Emma's bookshelf: currently-reading


    goodreads.com
  • Till bloggens startsida

    Kategorier

    Arkiv

    Prenumerera och dela