emmashylla.blogg.se

Bokrea 2014 - förhandsbeställning från Adlibris

Publicerad 2014-02-19 13:42:00 i Bokrea,

Årets bokreabeställning gjordes igår. Och jag känner mig stolt. Stolt över att jag lyckades begränsa mig, helt i linje med mitt försök att i år inte köpa galet mycket böcker. Jag valde att lägga min beställning hos Adlibris. Det är där jag beställer merparten av böckerna jag köper och vad jag kunde hitta så låg de bra till med priserna. Vad beställde jag då?
 
Bea Uusmas Expeditionen: min kärlekshistoria (illustrerad utgåva) 189 kr. Som jag ser fram emot att läsa denna!
 
 
Lena Anderssons Egenmäktigt förfarande: En roman om kärlek 125 kr.
 
 
Och jag avslutade med en pocket, Kjell Johanssons De utsatta. Den innehåller trilogin "Huset vid flon", "Sjön utan namn" och "Rummet under golvet". 29 kr.
 
 
Bara tre böcker! För under 350 kr. Det tycker jag är bra jobbat. Men än är rean inte över, har inte ens börjat, och jag ska inte ropa hej förrän jag är över bäcken...

Kommentarer

Postat av: Hanneles bokparadis

Publicerad 2014-02-21 10:52:17

Bibliotek är också bra :)

Svar: Visst är de! Jag har efter ett par års uppehåll börjat använda mitt flitigt igen :)
Emma Johnsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej





  • Follow on Bloglovin

  • Emma's bookshelf: currently-reading


    goodreads.com
  • Till bloggens startsida

    Kategorier

    Arkiv

    Prenumerera och dela