emmashylla.blogg.se

Från biblioteket

Publicerad 2014-07-04 10:59:02 i Biblioteksbesök,

Samma gamla visa, fick ett reservationsmeddelande och kom hem med fler böcker än jag tänkt. 
Den jag hade reserverat är Annabel av Kathleen Winter. Den handlar om Jacinta och Treadway, som får ett tvåkönat barn. Jag började läsa denna på tåget till jobbet igår. Var lite trött så har inte riktigt kommit in i den.
 
Charles Lewinskys Meijers Berättelsen om en släkt och Nadine Gordimers Ett tillfälligt möte fick jag tips om häromdagen, från moster. De kom med utan att jag riktigt vet vad de handlar om.
 
Innan jag somnar av SJ Watson hade jag i min minneslista på bibliotekets hemsida. Den handlar om Christine som varje natt förlorar sina minnen, sitt namn, sitt förflutna, allt försvinner. Får lite vibbar av Jag, En. Men jag anar att det handlar om något helt annat.
 
Och så till sist, Martina Haags Heja, heja! för att jag önskar att jag skulle gilla det här med löpning. Hoppas på pepp!

Kommentarer

Postat av: Daisy

Publicerad 2014-09-12 22:06:21

älskar att gå på biblioteket och dröja, komma lite försent hem. glömma bort en läxa. läsa ut en bok.

Postat av: Sara

Publicerad 2014-09-19 20:55:07

Söt blogg ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej





  • Follow on Bloglovin

  • Emma's bookshelf: currently-reading


    goodreads.com
  • Till bloggens startsida

    Kategorier

    Arkiv

    Prenumerera och dela