emmashylla.blogg.se

En smakebit på søndag: Expeditionen

Publicerad 2014-03-02 22:04:26 i En smakebit på søndag,

Denna söndag bjuder jag på en smakbit ur Bea Uusmas Expeditionen: Min kärlekshistoria. Jag fullkomligt älskar den. Dessa tjocka blad i olika färger och mönster och hur mycket hon gör för att verkligen utreda denna expedition.
Jag tror att jag har hittat årets första fullpottare. Två femtedelar återstår för mig att läsa, jag hoppas att känslan jag har nu hänger med hela vägen.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Monika

Publicerad 2014-03-03 07:22:32

Denna har ju synts på var och varannan bokblogg senaste tiden. Det är lite tråkigt, för jag blir lätt lite anti då. Får se om det går över :)

Svar: Du får snabbt scrolla förbi inläggen om Expeditionen :) Jag hoppas att det går över, den är värd hyllningarna.
Emma Johnsson

Postat av: Beathe

Publicerad 2014-03-03 10:41:25

Tusen takk for smakebiten :-)

Svar: Varsågod :)
Emma Johnsson

Postat av: Anna

Publicerad 2014-03-04 14:13:00

Har längtat efter denna sedan jag först hörde talas om den. Snacka om research - Bea Uusma måste väl vara den första författare som blivit läkare för att researcha en bok? ;)

Svar: Ja, vilket jobb hon har lagt ner!
Emma Johnsson

Postat av: C.R.M. Nilsson

Publicerad 2014-03-05 08:19:00

Den här stod jag och fingrade på i förra veckan, men tyckte den var lite dyr. Tack för smakbiten :)

Svar: Den är värd de 189 kronor som jag betalade för den!
Emma Johnsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej





  • Follow on Bloglovin

  • Emma's bookshelf: currently-reading


    goodreads.com
  • Till bloggens startsida

    Kategorier

    Arkiv

    Prenumerera och dela