emmashylla.blogg.se

Olästhyllan är klar

Publicerad 2014-05-26 14:35:05 i Allmänt, Oläst hemma, Övrigt,

För ett tag sedan fick jag hem farmors fina gamla apotekarskåp. Och nu har jag gjort det till min olästhylla. Jag visste att jag hade en del oläst hemma, men nu fick jag svart på vitt hur många det faktiskt är. Utöver dessa har jag fem stycken Jean M. Auel som jag inte fick dit på något bra sätt och fyra pocketböcker som utgör inredning på ett litet bord  på annat ställe i lägenheten. Jag är jättenöjd med mitt skåp! Med böckerna trängs också leksakshunden jag fick av pappa i julklapp min allra första julafton, ett dockhuvud och en minidocka upphittad hos farmor, två uppdragbara plåtfåglar köpta second hand och en liten fågel i porslin, även den ett fynd från farmors hus. 

Så här ser det ut med dörrarna öppna!

Kommentarer

Postat av: Såntsomjegliker

Publicerad 2014-05-26 15:41:51

Jeg blir alltid så glad av å se på bøker på vent hyller og stabler. Det er noe godt og trygt med at det alltid er noe å lese. Håper du får mange timer til å lese framover :)

Svar: Det finns nog några timmar i skåpet :)
Emma Johnsson

Postat av: Malin

Publicerad 2014-05-26 15:59:05

Vad snyggt!

Svar: Visst blev det!
Emma Johnsson

Postat av: Johanna

Publicerad 2014-05-26 16:24:13

Oj då, Alla mina olästa hade nog inte fått plats i ett sånt skåp är jag rädd ;-)

Svar: Än behöver jag inte ha dubbla rader, ska försöka hålla det så :)
Emma Johnsson

Postat av: Vargnatts bokhylla

Publicerad 2014-05-26 17:44:41

Jättesnyggt! :)

Svar: Tack! Jag är nöjd. Farmor hade sin samling saltkar i det, jag en del av min boksamling :)
Emma Johnsson

Postat av: Bokdamen

Publicerad 2014-05-29 22:06:22

Vilket fint skåp! Passar bra att ha böcker i det. :)

Svar: Ja, jag tyckte det var ett utmärkt bokskåp :)
Emma Johnsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej





  • Follow on Bloglovin

  • Emma's bookshelf: currently-reading


    goodreads.com
  • Till bloggens startsida

    Kategorier

    Arkiv

    Prenumerera och dela