emmashylla.blogg.se

Tävlingstips! Och stort grattis.

Publicerad 2014-05-21 13:40:55 i Tävlingar,

Lyrans Noblesser fyller sex år, stort grattis önskar jag! Detta firas med en utlottning av inte mindre än tre böcker jag väldans gärna vill läsa. Nämligen dessa:
(Bild från Lyrans Noblesser, hoppas okej?)
Tre böcker och lika många vinnare.
 
För att vara med i utlottningen ska du svara på några frågor om Lyran. Jag som inte har rört mig i bokbloggsvärlden så länge fick leta lite efter två av svaren, men nu tror jag att har jag dem. Här kommer du till inlägget om utlottningen. Än en gång grattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej





  • Follow on Bloglovin

  • Emma's bookshelf: currently-reading


    goodreads.com
  • Till bloggens startsida

    Kategorier

    Arkiv

    Prenumerera och dela