emmashylla.blogg.se

Tack tack

Publicerad 2014-03-15 11:16:36 i Övrigt,

Pocketförlaget hade en utlottning via Facebook. En kunde vinna Maria Svelands Hatet om en berättade hur en skulle spendera Internationella kvinnodagen. Jag deltog och vann. För någon dag sedan kom paketet med boken. Samma dag fick jag också en paketavi från samma avsändare. Blev lite förbryllad och letade likheter mellan avin och på paketet jag fått hem Hatet i. Hittade inga och paketet som sades ligga och vänta på mig var märkt med vikten 3,4 kg. Det kommer knappast Hatet upp i. Så igår gick jag till mitt utlämningsställe för att se om där fanns något. Det fanns det, en ganska stor kartong. Jag skyndade på stegen hem och knivade upp tejpen. Och fann detta:

Jag blev förbryllad och ringde Pocketförlaget. Tänkte ifall de blivit skickade till fel person. Fick svaret "Ja, då fick du de också. Hej hej" av en ganska stressad (vad det lät) person. Jag vet att jag för ett tag sedan deltog i en utlottning av dessa, men fick aldrig något "Grattis du har vunnit"-meddelande då och antog att de gått till någon annan. Men, tack och bock Pocketförlaget. Jag är jätteglad för mina två vinster!

Kommentarer

Postat av: Mia Eggimann

Publicerad 2014-03-15 19:35:47

Jösses va pocket, var är de andra för några?
Mia

Svar: Samma böcker, i Excessformat :)
Emma Johnsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej





  • Follow on Bloglovin

  • Emma's bookshelf: currently-reading


    goodreads.com
  • Till bloggens startsida

    Kategorier

    Arkiv

    Prenumerera och dela