emmashylla.blogg.se

Senaste...

Publicerad 2014-05-12 10:40:34 i Övrigt,

boken jag läste ut: Ljus ljus ljus av Vilja-Tuulia Huotarinen.
 
boken jag påbörjade: Kvinnan på övervåningen av Claire Messud.
 
bokbeställningen: gjordes igår. Expeditionen att ge bort i present och Oceanen vid vägens slut av Neil Gaiman.
 
bibliotekslånet: dessa.
 
serien du blev nyfiken på: Engelsfors-trilogin tänkte jag på senast imorse, har Cirkeln och Eld och väntar på att Nyckeln ska komma på pocket. Blev också på nytt sugen på att ge mig på Knausgårds Min kamp, som står hemma i hyllan, efter att ha läst detta.
 
filmen du såg: 84 Charing Cross Road såg jag igår. Jag tyckte om den, mest kanske för att jag tyckte om Helenes första lägenhet. Och för böckerna såklart.
 
filmen du blev nyfiken på: vill verkligen se The Grand Budapest Hotel.
 
boken du dreglade efter: den senaste som jag verkligen såg fram emot att läsa var Sandra Beijers Det handlar om dig. Den senaste som jag kände att jag bara måste äga var Expeditionen.
 
Hittade denna enkät hos Monika, som i sin tur hittade den hos Anette.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej





  • Follow on Bloglovin

  • Emma's bookshelf: currently-reading


    goodreads.com
  • Till bloggens startsida

    Kategorier

    Arkiv

    Prenumerera och dela